به موزه علوم طبیعی خوش آمدید

دیدنی ها - راه سلامت-زندگی بهتر

به موزه علوم طبیعی خوش آمدید

دیدنی ها - راه سلامت-زندگی بهتر

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۳۰ تیر ۹۸، ۱۷:۴۳ - نسیم
    عالی
  • ۳۰ تیر ۹۸، ۱۷:۴۳ - سارا
    عالی

👷بدانیم سالم بمانیم💗

#کلسیم


💡چرا کلسیم داخل شیر درمان میکند ولی قرص آن بیماری ایجاد میکند؟


آیت الله تبریزیان:

🔸انقلاب صنعتی به وجود آمد و این داروها را تبدیل به داروهای شیمیایی کرد. گفتند چرا این همه گیاه به بیمار بدهیم باید ببینیم ماده‌ی موثر در این گیاه چیست و آن را بیمار مصرف کنند. مثلا دیدند آویشن برای معده خوب است. بررسی کردند مثلا این گیاه بیست عنصر دارد و ماده‌ی موثر آن را کشف کردند و آن ماده‌ی موثر را به شکل شیمیایی از خاک آماده کردند و به شکل قرص و کپسول و شربت به مردم می‌دهند.

طب امروزی مواد موثر گیاهان را پیدا کردند و به شکل شیمیایی و از خاک و مواد معدنی تهیه کردند و برای مردم تجویز کردند.


✅گیاه اگر بیست عنصر داشته باشد و یکی از آن ها در درمان بیماری موثر است ولی باقی عنصرها از دستگاه های بدن در مقابل این ماده‌ی موثر محافظت می‌کنند. مثلا اگر فسفات یا آلومینیوم ماده‌ی موثر در گیاهی باشد و باعث درمان درد معده باشد، عنصر های دیگر محافظت عوارض جانبی آن عنصر هستند. آلومینیوم به کبد و روده و طحال و قلب و مغز آسیب می‌زند ولی مواد دیگر هر کدام محافظ یکی از اعضای بدن می‌باشد مثلا سلولوز محافظ روده و کانن محافظ کبد است.

امروزه اروپائیان این مطالب را متوجه شدند و طب شیمیایی را کنار گذاشتند.


🔹هسته‌ی سنجد و برگ چغندر و شیر درمان استخوان است. بعد از بررسی به نتیجه رسیدند که کلسیم تقویت کننده‌ی استخوان است و کلسیم را به شکل صنعتی تولید کردند و تجویز کردند. کلسیم طبیعی با کلسیم شیمیایی متفاوت است و به هم ارتباطی ندارند و فقط از نظر اسم یکی هستند و از نظر حقیقت و ماهیت با هم متفاوت هستند به همین جهت کلسیم صنعتی در بدن تبدیل به سنگ صفراء و سنگ کلیه و غده های بزاغی می‌شود ولی کلسیم طبیعی که در هسته‌ی سنجد یا در برگ چغندر یا در شیر است تبدیل به استخوان می‌شود و استخوان را تقویت می‌کند.


🔹ما شاهد هستیم که بعد از اضافه کردن ید صنعتی به نمک بیماری تیروئید زیادتر شده است تا جائیکه از هر سه نفر یک نفر مبتلا به تیروئید است زیرا یدی که تیروئید را درمان می‌کند ید طبیعی موجود در نمک است ولی آن را از نمک جدا کردند و ید صنعتی به آن اضافه کردند.


📣📣لطفا نشر دهید🌺🌺


http://eitaa.com/joinchat/3966566400Cbc94d00418

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی